LED освітлення як один з інструментів продажів
18 червня 2019
/
Магазин
Окупність освітлення

Велика частина потенційних клієнтів (а це майже всі, хто потрапляє в поле зору нашого директора з продажу) взагалі не бачать сенсу покращувати освітлення. Навіть там, де це критично необхідно хоча б за мінімальними нормами. Обгрунтування, як правило, два: або час не підходящий, або освітлення, це зовсім не те, куди варто вкладати гроші. Логіка проста і зрозуміла. Погане світло або хороше, покупці на будь-який товар знайдуться завжди. Незрозуміло тільки, чи буде їх достатньо для виходу на бажаний прибуток.

Тому не втомлюємося повторювати вкотре. Якісне LED освітлення – це такий же інструмент роздрібних продажів, як правильне викладення товару, актуальний асортимент за конкурентною ціною і хороший продавець. Плюс, цей інструмент окупає себе за рік - півтора. Багато? Ще 2-3 роки тому Україна була зовсім іншою. А пройшло-то всього в 2 рази більше часу. Просто працювати треба з тими, хто знає більше, ніж "знижка тільки для вас 53% і за монтаж ще 10% поступлюся". Тоді і питань "навіщо" не буде, і ефект з'явиться, і економію видно по платіжках, а не тільки зі слів менеджера з продажу.

Межі досконалості немає. Але давайте все-таки прагнути до кращого, більш вигідного і сучасного.

Залишилися питання?

Замовити дзвінок

Замовити товар

Получить консультацию